Izumi - 2012-10-14 15:30:37

Walki w świecie ninja są rzeczą nieuniknioną, w końcu to do nich szkoli się od młodości mieszkańców ukrytych wiosek, z powodzeniem mniejszym lub większym. Ponieważ nasza gra opiera się na storytellingu, zrezygnowaliśmy z konieczności liczenia punktów chakry, co mogłoby być dla niektórych uciążliwe i niewygodne. Jednak kierujmy się zdrowym rozsądkiem, nikt normalnie nie stworzy 5 Rasenshurikenów podczas pojedynku i użyje na dodatek parę innych konsumujących chakrę technik. Dlatego też nad walkami będą czuwać Mistrzowie Gry.

Poruszmy jednak jeszcze jedną ważną kwestię:

Zły opis napisał:

Gracz A rzucił kunaiem w gracza B. Tamten nie zdążył odskoczyć i ranny syknął z bólu.

Ta wypowiedź jest nieprawidłowa! To drugi gracz decyduje o swojej postaci, czy i jak oberwała. Jednak należy pamiętać, by nie robić przy tym z siebie jakiegoś superbohatera.

Dobry opis napisał:

Gracz A rzucił kunaiem w kierunku gracza B. Starał się tak wycelować, by broń bezbłędnie trafiła w przeciwnika.

www.wladcybakugan.pun.pl www.poswiecka.pun.pl www.mahimachadhry.pun.pl www.p-s-r.pun.pl www.mibm2011.pun.pl