Walki w świecie ninja są rzeczą nieuniknioną, w końcu to do nich szkoli się od młodości mieszkańców ukrytych wiosek, z powodzeniem mniejszym lub większym. Ponieważ nasza gra opiera się na storytellingu, zrezygnowaliśmy z konieczności liczenia punktów chakry, co mogłoby być dla niektórych uciążliwe i niewygodne. Jednak kierujmy się zdrowym rozsądkiem, nikt normalnie nie stworzy 5 Rasenshurikenów podczas pojedynku i użyje na dodatek parę innych konsumujących chakrę technik. Dlatego też nad walkami będą czuwać Mistrzowie Gry.
Poruszmy jednak jeszcze jedną ważną kwestię:
Zły opis napisał:
Gracz A rzucił kunaiem w gracza B. Tamten nie zdążył odskoczyć i ranny syknął z bólu.
Ta wypowiedź jest nieprawidłowa! To drugi gracz decyduje o swojej postaci, czy i jak oberwała. Jednak należy pamiętać, by nie robić przy tym z siebie jakiegoś superbohatera.
Dobry opis napisał:
Gracz A rzucił kunaiem w kierunku gracza B. Starał się tak wycelować, by broń bezbłędnie trafiła w przeciwnika.
Offline